Business Partner Club

Business Partner Club er fellesnevneren i alle våre samarbeidsavtaler. Vår grunnpakke.
Som Business Partner får din bedrift betydelige prisfordeler og innhold/rettigheter som:

• Nettverk
  • Aktiviteter
  • Profilering

Din bedrift blir en del av et stort nettverk. Hvor felles interessen er GOLF.
Engasjementet og deltakelsen rundt vårt program er høyt og beslutningstaker graden er betydelig.
Gjennom 12 årlige arrangementer tilbyr vi en unik plattform for relasjonsbygging og #ektegolfglede.

La vårt nettverk bli ditt nettverk.

NETTVERK

Sola Golfklubb jobber aktivt for å kunne tilby det mest attraktive nettverksprogrammet i vår region.
Vi fasiliterer 12 årlige arrangementer/møteplasser hvor business mulighetene er betydelige.
Vår PartnerWeb er et verktøy som tilrettelegger for planlegging, proaktivitet og business muligheter.
Vi tror sterkt på at det i enden av en god relasjon er betydelige muligheter inne både salg og kjøp.

Golf er nettverksbygging made easy

AKTIVITETS­PROGRAM

Vi tilbyr nettverksbygging gjennom 12 årlige arrangementer.
Vi starter i februar, pauser i juli og avslutter i desember. Og datoer er allerede satt:

• Frokostmøte på Sola Strand Hotel: fredag 22. februar
  • Sesong KICK-OFF med middag og underholdning: torsdag 25. april
  • Pre-season Clinic: onsdager fra 1400-1600 i uke 15, 16 og 17
  • Q10 Matchplay med utslagsspill  fra 8. april og finalerunde 19. august
  • Executive Classic – partnerturnering med premieutdeling og middag: Onsdag 12. juni
  • Breakfast Club, frokost, mingling og 9 hulls turnering: onsdag 29. mai og onsdag 21. august
  • Nettverkstur til La Finca & Las Colinas * Fullbooket
  • Pioneer Cup *, Texas Scramble for bedriftslag, premieutdeling og middag: lørdag 21. september
  • Partners Invitational – partner turnering og sesongavslutning med premieutdeling, middag og fest: torsdag 26. september
  • Atea Winter Challenge, simulatorturnering TBA
  • Julefrokost hos Strawberry

Deltakelse for to, ofte med servering, er inkludert for våre Business Partnere. Det er også mulig å kjøpe flere deltaker plasser og dine kunder kan gjerne delta.
Egenandel på arrangementer merket med *.

PROFILERING

Sola Golfklubb er en idrettsklubb som er eid av klubbens medlemmer. I 2023 passerte vi 2900 medlemmer og nærmere 70000 registrerte runder på banene. I tillegg kommer deltakere på bedrift turneringer, gjester, foreldre etc. Din profilering har derfor en betydelig eksponering og vil bli lagt merke til. Våre medlemmer vil naturligvis være positive til de bedrifter som er klubbens støttespillere og dine ansatte vil være stolte.

Vi tilbyr flerfoldige profilerings muligheter, men som Business Partner har du profilering som følger:

• Logo på partnertavler på klubbhus på Forus og Solastranden
  • Logo på partnertårn ved rundkjøring på Forus